Opvallen in de mailbox

E-mailmarketing

Je verkoop stimuleren, updates versturen, aanbiedingen communiceren en meer. Met e-mailmarketing bereik je je klanten direct. Val ook op in de inbox van je klanten en groei door.

E-mailmarketing effectief

Werkt dat nog wel, e-mailmarketing? Iedereen krijg al zo veel e-mails tegenwoordig. Ja, dat laatst klopt. Maar als je het goed doet, werkt het zeker. Ook al worden veel mensen de laatste jaren overstelpt met e-mails: als je een goede, relevante verzendlijst hebt, merk je dat e-mailmarketing wel degelijk effect heeft.

Goede lijst maken

Het moeilijkste gedeelte van e-mailmarketing is eigenlijk het verzamelen van die waardevolle contacten. Mensen moeten zich bewust inschrijven voor jouw mailings. Zomaar, ongevraagd mailings versturen mag niet. En eigenlijk heb je daar ook niet zoveel aan. Want zeg nou zelf: wie is meer geïnteresseerd in jouw onderneming? Iemand die zich bewust abonneert op jouw nieuwsbrief of iemand die je willekeurig een mail stuurt?

Is e-mailmarketing geschikt voor mijn bedrijf?

Elke branche heeft wel wat aan e-mailmarketing. Daar waar gewerkt wordt met klanten, is bijna altijd wel een reden om mailings te versturen. Natuurlijk, een zorginstelling heeft hele andere doelen dan een bedrijf dat luxe zonweringen produceert en plaatst. Binnen mijn aanpak kijk ik daarom altijd eerst goed wat het doel van je bedrijf is. Aan de hand daarvan bekijken wat de beste strategie is en wat we daar voor nodig hebben.

E-mailmarketing is er niet alleen om producten te verkopen, maar ook om binding met je klanten te houden. Hoewel de regeltjes allemaal wel wat aangescherpt zijn, hebben veel bedrijven nog steeds baat bij goede campagnes.
 

Jouw e-mailmarketing uitbesteden?

Kan ik dat niet zelf? Ja vast wel, maar neem je daar ook de tijd voor? Ik merk bij veel klanten dat er wel degelijk kennis aanwezig is, maar simpelweg de tijd ontbreekt om bepaalde dingen ook op te pakken. ‘Eigenlijk moeten we hier iets mee’, is veel gehoord. Ik zorg er gewoon voor dat het ook gebeurt! Ik sta te popelen.

Dit kan ik voor je betekenen…

MailChimp professional

Ik heb jaren ervaring met Mailchimp en letterlijk honderden mailings verzonden.

Lees meer

Mailchimp: dat werkt fijn (vind ik dan)
Het is een persoonlijke keuze, maar ik vind dat het platform MailChimp fijn werkt. Dat gebruik ik dan ook en daarmee heb ik jaren ervaring. Ik vind het belangrijk dat een mailing er goed uitziet. Dat kan met MailChimp. Daarnaast zijn er, zelfs in de gratis versie, volop mogelijkheden om er een succes van te maken.

Voor een professionelere uitstraling raad ik aan gebruik te maken van de betaalde versie van MailChimp. Natuurlijk kun je wel eerst met de gratis versie bekijken of het platform wat voor je is. Ik leg het je graag uit.

Professioneel ontwerp

De eerste indruk is belangrijk. Scoor met een professioneel ontwerp.

Lees meer

Een mailing moet er gewoon goed uitzien. Punt. Ook bij het openen van een mail kun je als verzender maar één eerste indruk maken. Met het juiste ontwerp is het misschien wel liefde op het eerste gezicht. Daar gaan we in ieder geval voor.

Ik werk indien nodig samen met professionele ontwerpers die oog hebben voor detail en stijl. Uiteraard sluit alles perfect aan bij jullie huisstijl.

Tekst

Een pakkende tekst die perfect aansluit bij je doelgroep is belangrijk. Laat dat maar aan mij over.

Lees meer

Teksten schrijf ik in alle soorten en maten. Bloedserieus, met een glimlach, zakelijk, uit de losse pols: het maakt me niet uit. Jullie stijl trek ik door. Het belangrijkste doel is uiteraard het prikkelen van die klant of relatie. Daar doen we het voor.

Analyseren

Wat levert het op en hoe kunnen we de mailings verbeteren. Na elke mailing volgt een analyse.

Lees meer

Door te meten of iets werkt, kun je steeds verbeteren. Ik hou van cijfertjes en krijg een kick van goede resultaten. Valt het tegen? Dan kijken we waar het aan kan liggen en doen het de volgende keer nog beter.

Ik help je graag.

Klaar om op te vallen in de inbox van je klanten?

BEE Internet Marketing
F.B. Deurvorststraat 43
7071 BG Ulft

06-149 80 938
bjorn@beemarketing.nl

Privacybeleid
Algemene voorwaarden

© 2018 BEE Marketing
Web by Damir